Monday 4 November 2013

Christmas ideas to make

Πλησιαζουν τα Χριστουγεννα!!!Εχω δει καποια πραγματα που θελω οπωσδηποτε να φτιαξω και εγω!!!Ενα απο τα must ειναι τα καλυματα πλατης καρεκλας ,σκουφος αη Βασιλη!Μου προσφερε βοηθεια για το ραψιμο προσωπο της οικογενειας οποτε το μονο που μενει ειναι να αγορασω το υφασμα και να παρω μετρα!


Christmas is on its way!I have already seen some things on the net that i am making for sure this year.One of my MUST DO's are these adorabe santa hats to cover the chairs!!!!I have already exepted help for the sewing ,all that i need to do is go buy the material and take the measurments!


Περυσι γνωστο ξενο σουπερ μαρκετ ειχε φερει το χριστουγεννιατικο ημερολογιο.Ξερετε αυτο που εχει 25 "πορτουλες" που κρυβουν απο 1 σοκολατακι.Μονο που δεν τα προλαβα περσυ.Ειχαν εξαντληθει ,εψαξα σε ολη την αττικη για αυτα και δεν βρηκα ουτε 1.Στεναχωρεθηκα παρα πολυ , γιατι ηθελα να το δωσω στον μικρο μου.Ειχα και εγω μεγαλωντας το ιδιο,καθε χρονο απο την μαμα μου και τον θειο μου και ειναι ακομα μια ξεχωριστη αναμνηση για εμενα.
Φετος ειπα θα παρω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.Εμαθα οτι κυκλοφορουν απο τωρα....Ξερω θα εξαφανιστουν παλι,Ετρεξα να παρω αλλα θυμηθηκα οτι ειχα ανακαλυψει κατι καλυτερο.Κατι πιο προσωπικο,μιας και θα φτιαχτει απο εμενα.Κατι που μπορω να προσαρμοσω στα γουστα του μικρου.Ετσι ενω ημουν ετοιμη να αγορασω το ημερολογιο αποφασισα για ενα απο τα παρακατω!!!


Last year a Super market had brought in these christmas calenders.You know the ones that have 25 "windows" that each hides a little chocolate.I didnt manage to get one last year they where sold out so fast.I searched all over with no luck.I really was disapointed cause i wanted to give one to my son.I also had one each year while growing up by my mum and uncle so its something really sentimental to me.
Well i know i promised to not miss out this year  But as i was ready to go buy one today i remembered that i saw something better,more persona that I can make for him!!!its going to be one of the foowing.i think the last one is a bit easier to make
Απο χαρτι υγειας ρολλα
From toilet paper rolls

Απο ξυλακια παγωτου
From lollipop sticks

Απο σπιρτοκουτα
From matchboxes

Δεν εχω αποφασισει ακομα αλλα το τελευταιο μου φαινετε πιο ευκολο...χωρανε ομως τα σοκολατακια μεσα στο κουτακι;


No comments:

Post a Comment